FREDAGSMYS

idag var vi lediga, så jag följde med pappa ner till motala. vi käkade på restaurang och sedan gick han på företagsmöte så jag hann gå igenom gallerian och kika i lita affärer. efter en timma var han redan klar så då kom han och mötte mig, sedan åkte vi hem och var hemma någon gång vid fyra. Då blev det chilla i några timmar, :) sen kom tove och då snackade vi en stund, sen idol och lite sånt, väldigt mycket kortspel också haha ;) hon åkte nyss hem igen för hon skulle jobba imorn men ändå suuper lyckad kvälll.  Puss. :)


hahaha.............


jag orkar fan inte en sekund till. fan.


Kommentarer
Postat av: toovee

ahhaha fin bild xD<<33<3<3<3

2009-12-05 @ 09:15:56
URL: http://toves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0