ALLÈS JULSHOW

igår kväll åkte jag, mamma, pappa, mormor och morfar till hallsberg och kollade på gustafs julshow, eller ja, det var ju alla musikesteter på allé haha. men det var ju iallfall pga honom vi åkte dit! iallafall, jättebra konsert tycker jag. min bror öppnade allt med ett solo. här kommer lite klipp som jag filmade.

Min bror som sjunger Where the streets have no name


En stjärna lyser så klar - norska
hann aldrig filma hela för det blev fullt på kameran. :(


ska lägga in mer filmer så fort jag fått upp dom på youtube! :) bilder nu












Kommentarer
Postat av: mikaela

julshowen var riktigt bra :D

2009-12-18 @ 19:03:57
URL: http://mikaelarosengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0