uppträdande i askersunds hamn!

kom nyss hem ifrån stan, jag och min vän albonita har sjungt i hamen tillsammans med min bror, eller han spela piano och vi sjöng! ville inte nämna de i bloggen för jag ville inte att för många av mina kompisar skulle komma haha! men det hjälpte inte. skulle chansa på att det var runt 200 pers där, mest pensionärer. ;)

innan trodde jag att jag skulle bli jätte nervös men det gick faktist jäkligt bra! är super nöjd och lättad nu efteråt. känns bara bra. tack alla som kom fram och berömmde oss, man blir så himla glad när man får höra att man sjunger bra och att man har varit duktig, så tack allihopa! ♥


haha den här bilden fotade jag ifrån våran tv. lägger in bättre bilder imorn när jag
har fått av folk som tog kort.


när vi hade sjungit klart kom cecila och tove fram med rosor till oss, blev så j*vla glad.
vilka bra vänner man tack, tuuusen tack tjejer!  ♥ :D


publik :)


tog bilden ifrån albonita men eftersom vi fick likadana så gör de inget.
så här såg dom ut, fina ellerhur? :) tack igen cecilia och tove!! <3

hur ska jag kunna sova inatt med alla liter vatten jag har i kroppen? har druckit massvis med vatten idag! har iallafall en oöppnad intressant frida tidning som ligger här och väntar på att bli läst. mys, puss och godnatt!

 




aahhh jag dör!

Kommentarer
Postat av: sara

godnatt min lilla sötnos:D<3

2009-08-05 @ 23:20:41
URL: http://ss
Postat av: sandra

superbraaaaa ni va bby :D:D , ni rockade :) kungarna i hamnen yäYÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

2009-08-06 @ 15:12:50
URL: http://sannnnndra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0