tisdag

godmorgon, vaknade runt 10 och satte på tvn och kollade på hannah montana :D sen såg jag att gustafs gamla mobil låg i min hylla, han och jon la den där för ett tag sen och satte på musik så att jag och albo skulle vakna. iallafall så tog jag den och satte i mitt kort för att de om den funka. och de gjorde den så nu tänker jag använda den ist :D

hittade massvis med inspelningar när jon busringer till bris och säger att hans mamma har kastat kebabsås i ögat på honom, haha iallafall..

den har liten spricka i skärmen men det gör inget.
kameran och ljudet är myyycket bättre än den jag har nu iaf!

 


det här är min, den suger!

Kommentarer
Postat av: Yazmina

Sv: Taack så mycket :)!

2009-08-05 @ 10:48:37
URL: http://yazmina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0