örebro med klassen igår

man hittar ju alltid på nått kul med klassen första dagarna i skolan. t.ex i sjuan åkte vi på läger, i åttan sov vi över i klassrummet, och i går var vi i örebro hela dagen och sen tillbaka till skolan och kolla film.


sherit, jag, gustaf och tove taggade ;)




först blev vi indelade i grupper och skulle leta på massa konstverk i örebro haha


den här t.ex.


när vi var klara med det hade vi fri tid i typ två timmar så vi satte oss ner och åt haha




tove och jag provar kläder fast kläderna på bilden är våra egna ;)


den här klockan köpte jag :D


gustaf bra på att ta kort? haha skakishanden


♥ :D


lille tw och jag :D


AWW SÅ SÖT :D:D vi satte oss på mc donalds i typ en timma och slappa


sen vare dags för samling, och kolla på ett museum för gamla serier


haha vi väntar på att få gå in, hahah


haha tokiga !


haha tw hoppade upp på min rygg precis när vi tog kortet xD


HAHAHA


när vi var klara med museét eller hur det stavas, så fick vi lite mer fritid, sen samlades
vi igen och gick till Vadstena (tror jag) för att kolla på gamla hus, ganska mysigt faktist..


hittade ett litet café också bland alla husen, carro och denise på bilden :)


söt :D:D


sen gick vi till en lekpark, tove och jag åkte den här karusellen haha ;)
då kom det värsta cp tjejen och gjorde fart på oss fast vi inte ville, och det gick
lixom inte att stanna så jag trillade av och tove började gråta, sen följde tjejen
efter oss vart vi än gick !! as jobbig

tjejen: kolla vilken söt hund!!!
tove: ne fyfan de va den fulaste jag sett
tjejen: aa men ja skojade ju bara


denise söt med blomma i håret!


vid 18.45 gick bussen tillbaka till askersund!


då blev det mat på en gång, alla fick äta vart dom ville, jag caroline tw tove
och gustaf gick till askersundsgrillen. där åt jag gratis eftersom jag vann matchens lirare :D


vi satte oss och kollade på friidrott


sen kom johanna och lovisa :D


sen tillbaka till skolan och kolla på film i aulan :D


filmen var as bra, haha sen hade våra lärare fått för sig att vi skulle bygga ett eget konstverk
på skolan ;) det skulle bli en port runt den här öppningen ;)


så vi byggde..


..vissa tittade bara på haha


så här snyggt blev de!! vilken konstverk ;) haha


haha kolla!


ikväll blir det lana hemma hos jonas med joel och tove :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0