sovit med tjejerna

igår åkte jag som sagt in till bästatjejerna, vi pysslade lite och fixade en tavla. när vi va klara med det kollade vi på en film, ganska bra va den :) sen satte vi på bastun, freshade till oss lite, peelade kroppen, hade hårinpackning och smörjde in ansiktet i hemmagjort ansiktsmask, fixade naglarna. skitmysigt hade vi. sen blev klockan elva och då va de dags att sova. jag och lovisa sov i hennes rum, vi fick inte plats alla i ett för vi orkade inte fixa med sängar, hon låg och sa saker till mig hela natten när vi sov haha t.ex "Josefin sluta låta sådär. Josefin varför skrattar du?"  1. jag låter som the grudge när jag sover 2. jag skrattade i sömnen, haha sötisovisa, älskar dig!♥

imorde följde vi med cecilia in till örebro, det var hennes första skoldag på gymnasiet. hon ska gå frisör. när hon slutat så fikade vi på 'bara vara' och då råkade vi missa våran 13.10 buss ;s men det gjorde inget tyckte vi för vi kunde ju ta den som gick klockan 15.20 ist, men ni tror inte vi missar den också?, med två ynka minuter. lyckades tillslut komma på en buss 16.30.

när jag kom hem satte jag mig framför tvn och slappa, så himla skönt med en ledig kväll för en gångs skull. sen satte jag mig framför datorn här och skulle börja blogga, precis då ringer lagets målvakt Ellen och säger att dom har dåligt med spelare till matchen, jag hade en kvart på mig att packa allt och pallra mig iväg till skyllberg, som tur var va dommarn sen så jag hann! vi vann med 1-0, tove gjorde målet :D

här kommer bilderna ifrån festen i laxå i fredags:
   
   
   
  


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0