marknad

fyfan vad dåligt jag sov inatt, somnade typ vid nio igårkväll, sen vaknade jag och trodde klockan skulle ringa snart, men då var den elva på kvällen. jag hade alltså sovit i två timmar! haha surt.

sen var det skola, inge märkvärdigt, vi slutade vid två för det gör vi alla marknadsdagar. då gick jag och tove en sväng, sen kom johan och jonas och då gick vi hem till tove och färgade håret på dom, haha johan var ju inte så rädd. typ såhär "ska vi inte ta ut färgen snart? jag kommer tappa håret. Ha inte i för mycket färg så att det kliar. Hur mycket slingor gör ni på jonas?, gör exakt likadant på mig. Blev det fult nu?"

haha sen gick vi tillbaka till marknaden och busade, vi träffade elvira och björn haha och var med dom en stund. sen gick jag iväg för att träffa tony och mataj. dom var saknade :D vid typ sex ringde mamma och sa att vi skulle åka hem, så jag gick ner till hennes lille kiosk. då kom rasmus dit. han var sugen på brända mandlar så vi gick runt hela stan och leta men alla hade redan plockat ihop, så han fick käka korv i kiosken ist. haha ;) han hjälpte mamma att plocka undan lite för jag orkade inte, redig kar det där :D sen åkte jag å mamma hem.

   
   
   

Kommentarer
Postat av: tove

shyrrve bilder på mig xD <3

2009-08-27 @ 07:41:21
URL: http://toves.blogg.se/
Postat av: rasmus

Ta bort dom där bilderna:D mupp bilder

2009-08-28 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0