igår :)

igår ringde mamma mig ifrån hennes lilla båt-bensin-kiosk och frågade om jag ville komma in och käka lunch med henne och det ville jag. när jag skulle åka hem mötte jag sara sandra och amanda, vi satt å snacka en stund sen frågade dom om jag ville med till vretstorp, och eftersom att jag ändå hade ont i halsen och inte kunde vara med på träningen så hängde jag med dom dit istället. :) 




så här kul hade dom när vi kom dit, men sen gick vi till ica tror ja, hyrde film och köpte pommes
hahaha


hahah


det är jag sara och johan på bilden, ingen annan! :D


:D






Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHA DE ÄR SARA INGEN ANNANN ;) HAHAHHAHAHAH störd du är <3<3<3 lycka till idag babyyyyyy

2009-08-05 @ 11:44:15
URL: http://ssarajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0