harge igår

glömde säga att jag och anna åkte och stekte i harge igår. trodde först inte att det skulle bli så bra väder men målnen försvann. sen kom gustaf och jessica dit också.

och så ska jag berätta vad som hände, jens och ida (morbror och kusin) kom dit med båten och så skulle jag och ida få åka vattenskidor. och då när jag står där i vattnet med skidorna på mig, så skriker ida "vafan! är det en orm?" så jag vänder mig och ser en svaaart lång jävla orm komma simmandes mot mig, så jag får panik och försöker springa iväg med skidorna på mig, men kom ju såklart ingenstans med dom, så jag försöker kravla av mig skidorna och lyckas tillslut sparka av mig dom, så jag sprang upp på standen och stannade där tills jens hade motat bort den. som tur var försvann den långt bort så jag vågade mig ut i vattnet igen :)

usch säger jag bara. iaf gick det bra att åka skidor :D



nu ska jag snart till saraa :P<3

Kommentarer
Postat av: tove

haha stackare :( jag skulle med blivigt livrädd ! Fett kul det såg ut att vara på madonna :D vi skulle ha följt med :/<3 Syns ikväll bby <3

2009-08-10 @ 14:47:59
URL: http://toves.blogg.se/
Postat av: OLIVIA

Åh, vad härligt det ser ut. Sommar är bäst!

2009-08-10 @ 15:30:32
URL: http://olivia.blogg.se/
Postat av: Nina

söt du var :)

2009-08-10 @ 16:13:04
URL: http://nninabergstrom.blogg.se/
Postat av: saraaa

hahahaha du är ju ruttten josse ;)>3<3

2009-08-10 @ 22:44:35
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH så jävla sjuk

2009-08-10 @ 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0