drömmar

snart dags att sova, ska inte gå till skolan imorn för jag är sjuk, och det är min bror också så vi ska vara hemma och chilla och vila upp oss, bättre det än att vara i skolan och smitta alla. så snart ska jag väl göra mig i ordning för att sova.

fast jag hatar att sova, iallafall den här veckan. för jag vet vad jag kommer drömma om. jag är så arg på mig själv, för jag vill verkligen inte drömma om det. jag har gjort de fyra nätter i rad nu och kommer antagligen göra det igen. fan då.




Albo och jag skulle leka imorn, får se hur det blir med det nu när jag är sjuk. men det är ju inte så ansträngande att bara ligga och prata (det är antagligen vad vi kommer att göra) haha, så det ska nog gå bra. det känns som om vi har en hel del att prata om nu när vi inte varit på ett tag. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0