18.40

har haft pisstråkigt här hemma idag. eller det blev kul när albo kom hit, haha vi satt i soffan och snackade & skratta åt minnen haha typ en sak som hände på skolavslutningen, haha rasmus bakhjul vek sig när jag hoppade på pakethållaren, hahah lätt tjej?! nu har jag iaf skjussat henne till bussen. min mormor är här på besök, hon tkr jag ska vara hemma imorn också, men jag vet inte om jag vill för man blir så jäkla uttråkad! men ändå så hade min kropp aldrig pallat skolan idag, vi får se hur jag känner imorn.


älsklingspontus
 
albo skrattaaar hahah minns inte åt vad

Kommentarer
Postat av: rasmus

hehe aa tack fick betala ett nytt bakhjul till morfar för det;)

2009-08-28 @ 20:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0