Fredag

Känner att det är dags för mig att uppdatera bloggen, åtminstone så att Gustaf har något att fördriva tiden med när han inte vill plugga. Han föreslog till och med att jag skulle skriva om mina skolarbeten eller mina strumpor, allt för att han skulle slippa plugga. 

Strumpor? Så lågt tänker jag inte sjunka. Nope. Idag är det Freeeeedag, och eftersom jag har blivit så himla anti-gåutpåkrogenochsupasigfull tänker jag sitta hemma och se på Coldplays live DVD från deras turné 2012. Lisa, Oskar och en chipspåse är påväg hit för att göra mig sällskap. Det kommer bli guld! Mammsen ska laga mat åt oss också. Sen ska vi faktiskt äta smält choklad. Så det är inte för alkoholens fetthalt jag undviker drickandet utan bara för att jag tycker att det är tråkigt och kallt. Längtar till sommarkvällarna på Frimis!! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0