It's the high five I fight for

Hej mina 20 läsare. Jag sitter i min tvsoffa och är egentligen för distraherad för att blogga, har en popcornskål brevid mig och en Lisa att chatta med på facebook, seriöst den mest kärleksdesperata konversationen jag någonsin skådat. Har haft ett par riktiga lisadagar denna vecka. I måndags började det. Vi hade bestämt oss för att gymma, så det gjorde vi. 60 min motion + mage och rygg, rumpa och armövningar. vi är så jävla bra. - resten av dagen belönade vi oss själv med gurka och paprika doppat i världens godaste dipp ♥, detta åt vi framför den tre timmars långa serien torka aldrig tårar utan handskar. Jag blev kär i killen som spelade rasmus, han hade lockigt hår och glugg. skitfejnt. tänkte lägga upp en bild, men är för lat för att googla, adam pålsson, do it yourself.
 
 
Aw, en riktig viking.
 
vi fortsatte kvällen med nudlar och What To Expect. Kvällens kommentar går till Lisas lillasyster som mötte oss i trappan när vi kom upp med varsin kopp nykokta nydlar - "Men! Finns det ingen botten i er?"

På Onsdagen blev det tidig uppgång. Jag var hemma redan vid nio, hjälpte Gustaf att packa för att sedan åka till Kumla, hem till Jessica och Rasmus. Åt (den sista svenska måltiden för Gustar och Jessicas del) innan vi skjutsade dem till tågstationen. Där kramades vi, och grät. Dessa två påbörjade sedan sin resa mot en fyra månaders lång Australienresa. Själv skjutsade jag hem Rasmus och tog sedan med mig Lisa in till Örebro. Där gick vi hela dagen, på alla gator och alla affärer. Hittade en jävla massa bra skit. Mot kvällen tog vi bilen och körde till kumla, där åt vi den seriöst godaste salladen i Sverige. Fresh Food, hette matstället. n a j s.


Efter att vi tryckt i oss mer sallad än vad två artonåriga tjejer egentligen borde orka, så gick vi till Ica Maxi för att möta upp Jocke, elin, Victor och Hanna. Vi handlade godis och sånt, som sedan förtärdes framför en skräckfilm och en komedi i Elins tvsoffan. Vi fick även sällskap av Jennifer, Tea, Linus, Adam, Matilda, Amanda och Emil. Det var en bra kväll.
 
partyrockerjocke in the house tonight.
 
 
 
Sov hos lisa även denna kväll. Vi tog oss in till gymmet det första vi gjorde när vi vaknade. Så jävla bra, som sagt. :))) Efter det åkte jag in till Örebro ännu en gång, fast med caroline och jennifer. Det var halloweenutstyrsels-sökande. Jag köpte mig bara en jacka, dock.

När jag kom hem hade jag tänkt att plugga. Men eftersom jag fick huset för mig själv vret och upp volymet och dansade runt till Robbie Williams - Candy, samt ett antal hudson taylor låtar. För fint. Jag poppade mig även pluggpopcorn, dessa åt jag istället upp under detta blogginläggskrivandet. Värt. Nu är klockan snart tolv och jag har ännu inte pluggat. Kommer nog inte göra det heller. Är för glad för att plugga.

Hejdåååååå. godnatt
 
Min partyrocker-katt.
 
Ansiktsuttryck of the week:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0