Duktiga jag.

Idag tog jag vara på en sovmorgon för första gången ever tror jag. Skrev en analys och skickade in deeen, vet ni hur skönt det kändes? Asskönt.
 
Sen åkte jag till skolan och hade en lektion. Istället för att åka hem och ligga på mitt golv och stirra upp i taket som jag vanligtvis skulle göra så tog jag mig i kragen och gick till gymmet. Första gången på... alldeles för länge. Har ju varit sjukt i mer än två månader, sedan jag kom hem från alanya. Och nu kände jag mig frisk för första gången. Jag tänkte att jag skulle ta igen varenda träningstillfälle jag missat så jag gjorde 20 minuter crosstrainer, 20 minuter motionscykel och 40 minuter löpande på bandet. För er som har det svårt med matematik blir det 80 jävla minuter motion. Fettt duktigt jobbat, Josefin!

På bussen hem tog jag mig i kragen igen, istället för att stoppa i hörlurarna öppnade jag istället ett häfte fullproppat med små krönikor som vi ska ha läst tills på fredag. Tre timmars lång svenskauppsats here I come. Kult det ska bli, naaaat.
 
Nu ska jag ta mig i kragen för sista gången idag och läsa två kapitel i engelskaboken istället för att spendera bort timmar framför facebook. Sen ska jag nog spela guitarhero och dricka mjölk. Känner mig så fruktansvärt vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0