Älskar fan naturkunskap

Hej bröder och systrar. Tänkte bara säga att de två senaste dagarna har jag
 
- (och lisa) fått Magnus Samuelsson att ställa upp på en fuckyoufinger-bild. Bara för att vara stäppet vassare än Oskar.
- Samma dag gymmade vi, 60 minuters motion + mage/rygg övningar. Sen dog vi i bastun. Det var nice.. och lökigt.
- Idag skrev vi ett prov i GeMu, hade diskussion på engelskan, krigade 45 minuters motion på idrotten samt kämpade oss igenom en naturkunskapslektion. Vill tillägga att när jag säger kämpade oss igenom, så menade jag verkligen kämpade. Vi samhällare är samhällare av en anledning, om man säger så. I början av lektionen ville Markus gå igenom föregående lablektion varpå han försökte få klassen att tillsammans diskutera och analysera vad som hade hänt när vi blandade järnpulvet med saltsyra. Vi satt tysta i en minut innan Tea klämmde ur sig "Men Markus, du kan lika gärna säga för det är ingen som vet." och Kasper fortsätter "Vänta va, vad skulle vi svara på? Jag lyssnade inte.." Efter en timmas genomgång av jagminnsinteensvad så satt grabbarna och lekte med mobilen, Elin ritade gubbar i sitt anteckningsblock, Tea och Matilda pratade om sitt hår och jag småflinade åt Markus försök i att få klassen engagerad. Lite väl lättroad.
 
Har suttit i två timmar med 117 glosor. Seriöst, jag kommer kunna dom imorgon - inte.

Hejdoåååååro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0