jävlar vad jag är sjuk

och det blev inte bättre av att jag gick till skolan och satt ute i solen varenda möjlig minut. försökte dock skydda mig från blåsten så mycket som möjligt. men det funkade inte för det rinner fortfarande ur tre hål i mitt ansikte...

öga 

öga

näsborre


så idag har jag förbrukat ungefär sju meter av skolans toarullar genom att torka tårar och snor. stackars mig :(

det blev inte heller bättre av att jag följde med rickard och malte ner till hamnen och såg på när dom åt glass, efter skolan. men jag må säga att dääää va trevligt iallefall. trots att jag inte fick sitta i framsätet i bilen.



här är mina chillbrudar. hanna, linda, tea och elin! louise var också med, vet inte varför hon inte är med på bilden :( nu ska jag låta huvudverken döda mig (DOM DÄR JÄVLA ALVEDONERNA HJÄLPER JU INTE) framför en film. pösshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0