Godmorgon!

Jag har varit dålig med uppdateringen den här helgen, har gjort så mycket annat kul så jag har faktiskt inte haft tid. Men nu ligger jag iallafall i lugn och ro i min säng och har just vaknat. Hade en dålig dröm om att jag skulle på Coldplaykonsert och hittade inte biljetterna, så fort jag såg dom ligga någonstans förvandlades dom till skol-läxor. Det var askonstigt.

Nu kör vi vidare.

I fredags åkte jag in till skolan, skrev ett nationellt prov och repa med min ensemblegrupp. Sen åkte jag hem igen för jag mådde dåligt.

Jag vilade några timmar i tvsoffan och sen fick jag åka in till Askersund för att hämta tjejerna som kom med bussen. Dä va Lisa, Elin, Hanna och Matilda. Vi inhandlade massa gott inför kvällen. Kött - som vi sedan grillade. Såser - som vi sedan dränkte köttet med. Drickor och godis - som vi åt framför Titanic. Elin hade inte sett den filmen så det var ett måste. Det är en såndär film som jag tittar på vartannat år ungefär och den blir aldrig dålig. Trots att man vet exakt vad som ska hända, gråter man exakt lika mycket i slutet varje gång.

:(



Dää va mysigt. Som ni ser kom även Lovisa. :) Vi satt under infravärmare och filtar.



Elin, Hanna och Lovisa sov kvar medan dom andra åkte hem. Tackar alla för er kult kväll å dää!

Gör ett inlägg om lördagen senare, hittar inte sladden till mobilen nu, så kan inte ladda in några bilder. Plus att min mage kurrrrar. FRUKOST!♥¨

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0