måndag

Igårkväll laddade jag upp inför skolveckan med lovisa och cecilia. vi tittade igenom alla bilder, åt lite pizza och färgade lite hår. perfekt avslut på två veckors ledighet! så idag har jag varit hypersuperGLAD! vet inte riktigt vad det var, kändes på något sätt så himla bra att komma tillbaka till skolan och vännerna! solen skiner ju också, och imorgon fyller jag 18 år. allt är bara så himla bra just nu! Caroline följde med mig hem efter skolan, vi handlade mat och lagaaaade, sedan mös vi ner oss i soffan under varsin filt och bara låg där resten av eftermiddagen. jag började bli trött redan vid 17.00, är fortfarande jetlaggad. så nu ska jag faktiskt bara ducha, sen sova!

thailandbilderna orkar jag dock inte ladda upp här. så ta er en titt i mitt album på facebook iställer. HÄR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0