Keep me in mind

Heeej! Jag börjar fan bli bra på det här nu. bloggandet alltså. Imorgon är min första lediga dag på 4 dagar. fan, är det meningen att vi ska vara redo för arbetslivet om elva månader? oh god
 
 
jag vägrar
 
Idag började jag iallafall jobba 05.40, och slutade runt nio. Jag kom hem och tittade på en film, sov ett par timmar, drömde mardrömmar, vaknade av att det smällde ifrån himlen, duchade, sminkade mig och åkte iväg till kumla för att repa med johan, gustaf, christoffer och adam. Imorgon spelar vi på hamnen i askersund. 19.00, komsi.
 
 
 


Fick förrästen en drömfångare av matilda, den är verkligen jättefin! älskar den!
 
 
 
goden natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0