Nu vill jag inte se fet mat på tre år

Känner mig väldigt mätt osv efter detta lov. Men så ska det väl kanske vara efter jul antar jag. Lite mättare, lite nöjdare. Right? Får ta tag i det där.

På tal om något annat...

Ikväll har jag umgåtts med Tove, Gustaf och Tw. Hemma hos tove. Först käkade vi göööörgod tacos som hon fixat, och efter det flummade vi bort oss i sällskapsspel som, Med Andra Ord, Familjegeni och Rappakalja. Fem jäkla timmar bara försvann och sen var det dags att begé sig hemmåt igen. Hade iallafall väldigt trevligt och roligt tillsammaaaaaaaans med gamlee gänget! Som jag förövrigt saknar att umgås med på det här viset. Har ändå rätt så kul tillsammans.

Norpade en lite äldre bild ifrån toves blogg



Nu borde jag sova, men vågar inte. för jag är ensam hemma till klockan 03.00
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0