Högstadiet var inte så dumt ändå

Hade en skateboard period, insåg dock att det inte var min grej haha





Gustavsvik med 9E och 9F:



Åkte till stockholm och hejade på Danny när han medverkade i körslaget:


London:

Jag och min kusin:


Var galen i Johan Palm:


Här är två bilder från vintern 2008: en bild från nyår och från en från rommeresa med skolan:


Skolavslutningen i åttan (då 93orna slutade nian) var så jävla kul!


Tallinkryssning:


Hockeymatch i hallsberg:



Fina sommrar!


















Skolavslutning och middag i nian:







Shiiiiiiiit vad jag har en miljon bilder på min gamla dator
åh. måste se till att spara dessa så ifall datorn pajar

Kan dock inte ladda upp alla, för det skulle ta tre år då datorn är skapligt seg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0