You gotta let me entertain you

Började just gråta när klickade fram en Robbie Williams konsert på youtube. Har fastnat framför den nu. Det finns bara en enda sak som gör mig riktigt jävla lycklig just nu, och det är tanken på att jag ska se honom live i sommar. Det är verkligen toooo good to put in words, bättre än så. Helt sjukt.
 
Som My sa - Josefin, du är fan konsertaholic. 
  
 
tänkte bara rada upp några till konserter som absolut är sevärda ifall ni har några timmar över någon kväll, precis som jag har varje kväll. Haha

 
Med i princip samma intro, scenuppbygnad och låtordning som vi fick se på peace & love i somras. 



  






Hehe, insåg nu att jag sett fyra av dessa sex artister/band live redan.
Skulle ju sett Jessie J på Peace förra året, istället bröt hon benet och ställde därför in konserten. 
Beyonce har bara inte varit i närheten än. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0