Mitt huvud är en äggröra

Nu fan ska jag waina. Har nästan aldrig haft så ont som jag hade imorse när jag vaknade. Från halsen och uppåt var allt kaoz. Ni vet när man ligger lite sådär halvvaken på morgonen, då kan man få för sig väldigt mycket konstiga saker. Jag trodde att alla kroppsdelar hade bytit plats med varandra och att jag hade äggröra i huvudet. Det kändes verkligen som det. Jag kunde inte andas genom näsan för den var igentäppt, och halsen var inte mycket bättre den heller, varje andetag gjorde ont. Mina ögon gjorde ont av trötthet och huvudet värkte av andra anledningar.

Jag stoppade lite papper i båda näsborrarna och vaknade sedan några timmar senare. Hemma hos Lisa. Hennes föräldrar hade gjort världens bakfrukost som vi åt på altanen i förmiddagssolen innan mamma kom och hämtade mig. Vi har tittat på fyra filmer idag, mamma och jag, varav jag sov mig igenom en.
Tanken var att åka till kumla och fira erik och oskar ikväll, men jag orkar verkligen inte. :( Sjukjosse


Gårkvällen bjöd på alkohol och fint umgänge inne i örebro. Eller, vi började hemma hos B-man i kumla och fortsatte sedan förfesten på ivy. Jag köpte öl bara för att det var billigt, jag hatar öl. Sen styrdes det till frimis för att fortsätta kvällen där! Dä va kult! Klockan 01.00 gick jag och B-man till bussen. Jag plockade med mig en ros på vägen och sen handlade vi cheesburgare och cheddardipp. det var så jävla gott.

Lisa väckte mig när vi skulle gå av bussen och jag förväntade mig att kliva av vid hållplatsen vid ica i vretstorp. Istället hamnade vi på ett stort jävla gärde mitt ute på ingenstans. Vretstorp fanns inte i sikte och mina vänner planerade att spela kubb i en lada. typ. som tur var så var kalles pappa där för att hämta honom, så jag tiggde skjuts av honom hem till lisa medan de andra stannade kvar. Jag hade så jävla ont i öronen och halsen pga min förkylning. Somnade så mmmmmmmmm götttttt i hennes stora säng och märkte inte när hon kröp ned bredvid mig.
 
AE ba häver
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0