If

Hellllllllo. Det är ganska många som frågar om talangen o dääää, hur det gick och sååå. Så jag kan ju lika gärna skriva här. Det gick bra!! Jag är nöjd med framträdandet och låten, men det räckte inte för att ta mig vidare till final. Inte för att det gör mig så mycket hihi. Jag är glad över att bara få vara med.

Här kan ni se hela framträdandettttt om ni vill. PUSSSS

 
Tyckte det var lite tråkigt att kompet hade tolkat min låt helt fel. När jag kom dit och skulle köra igenom hade de lagt på trummor och gitarr från början. Det ska inte ens vaaaara trummor, den lät jättepoppig och feelingen var inte alls rätt. Så det sa jag till dem att ta bort. Sedan missade dem gitarrplocket i bryggan in till refrängen, vilket också är en viktig detalj, tycker jag. Säger inte att det var dåligt, det blev bara inte rätt. Musikerna är ju riktiga proffs! Här har ni min egna version av låten:


Kommentarer
Postat av: Malin Sand

Du äger ju Josse. Så fin låt... Kul att du hittat, eller håller på att hitta din grej. Satsa på musiken
Kram Malin

2012-08-03 @ 18:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0