Hungergames gav mig mardrömmar

Tjoooohoooooo. Äntligen i soffan efter en slitsam dag på jobbet. SÅ SKÖNT! Vi börjar där vi sist slutade. Måndag-morgon, vaknade och hade inte en enda plan för dagen. Tittade på tv, spelade piano, försökte skriva en låt, slutade försöka, åt lite frukost, fick ett sms och BAM! där slutade jag vara uttråkad. Det var från Keller och det stod "Hej, vi tänkte hitta på något ikväll, typ grilla eller äta. Vill du va määä? :)" där satt jag med feber, hosta och snor rinnandes ur näsan och ba JÄS! det vill jag.
 
På grund av regnet blev det inget grillande dock. Det slutade med att jag, lisa, ninni, jocke och victor satt hemma hos victor och tittade på hungergames samtidigt som vi åt nutella-doppade jordgubbar, nudlar, popcorn och drack te. så sjukt mysigt. dock dröjde det knappt 10 minuter in i filmen innan jag tjöt. ni bör se den, säger ba' . HUNGERGAMES!

jag tog en sväng in till vretstorp på hemvägen för att skjutsa hem lisa, vi sicksackade mellan de tusentalsgrodor som hoppade på vägen. hoppas förfan att ingen strök med :(

min blogg vill inte ladda upp bilder, så bajshejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0