Hemma efter en vecka fylld av

solkräm, svett, blåmärken, tårar, skratt, mat, alkohol, vatten, bakispiller, sand, lira, euro, pizza, nattbad, medelhavet, solstolar, madrasser, bikinis, svenskar, kosovoalbaner, turkar, båtar, grottor, bergsgetter, saltvatten, clubbar, kyssar, och bryggor.

Jag ska försöka skippa skrytandet och bara spara de fina minnena för mig själv. Livets resa har det iallafall varit. Det värsta är att det är svårt att förklara för någon hur underbar mycket vi levde livet där nere. Helt plötsigt var man bara tillbaka i skolan med en bund arbeten i näven och regn smattrandes mot fönstret. Det fick mig att inse hur sjukt mycket jag inte vill gå i skolan. Jag vill verkligen i n t e. Må detta läsår överskrida hastigheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0