Godmorgon

Vaknade ensam hemma hos Lisa idag, jag sov kvar här efter en kväll innehållandes skräckfilm, barnfilm, kubb, chips, keller, amanda, emil, victor och lisa. Lisa är iväg och fixar lite körskolegrejer och jag väntar på att hon ska komma hem, vilket hon snart borde göra.
 
har varit dålig på att uppdatera de senaste dagarna. Jag har syssslat med svampplockning, skogsvandring, badminton/kräft-kväll hos bergstens och krocketmatcher. Insåg just att detta är min sista sommarlovsdag någonsin på svensk mark. Eller ja, imorgon har vi ju också, men då är jag och carro på resande fot. Vi ska åka till malmö och flyga därifrån, torsdagmorgon 07.20. Läskigt. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0