Badasses

Igår var det en sån jäkla mysig dag. Jag satte mig på bussen in mot örebro klockan 15.30, och på vägen dit hoppade caroline, amanda, jennifer och fanny på. Där inne mötte vi även upp Linn. Vi satte oss på satin, beställde in cider och snackskorgar. Det var dyrt men gott, och riktigt mysigt. Efter någon timma bytte gick vi över till Ivy för att kunna dricka deras 20kronors-öl. Alla utom jag typ, för jag hatar öl. Såsmåning om droppade emil, victor, fredrik, love, jocke, jonis, elin, alex, hanna gustaf, tw, (och ALLAAAAAA som man typ känner) in. Det var så sjukt kul!
 
Tanken var att amanda, ninni och jag skulle åka hem till amanda senare, eftersom ninni inte har åldern inne för att gå till frimis, dit alla andra skulle. Men, vi fixade in henne där, på vårat eget lilla vis. hehe. Dock var jag inte så himla frimis-sugen, dessutom var mamma och lena i örebro på allsångskväll på strömpis så jag åkte hem samtidigt som dem, runt elva/halv tolv. På vägen ut träffade jag Daniel och gav honom en fetingkram samtidigt som jag började storböla, eftersom han flyttar till lindköping idag. usch.
 
Snart är det dags för mig att börja packa inför alanyaresan som jag och carro åker iväg på innan vi ger oss in på sista gymnasieåret. uhhh, jag vill verkligen inte sluta gymnasiet.

 

 
 
 
 sådärja! ninni, och ett leg, säger inte mer än så.
 
 
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0