Just stop for a minute and smile

Jag sitter inlindad i en filt i tvsoffan och väntar på att bli hungrig. Hela familjen är iväg på antingen konserter eller repetitioner och dom har lämnat gårdagens tacogratäng i kylskåpet åt mig. määää gusta. Klockan går otroligt segt idag, jag har varit vaken sedan nio imorse och det känns som det är flera år sen jag vaknade, ungefär.

Jag har det för tillfället ganska långtråkigt helt enkelt. Men det gör inget, för lördagskvällen var rena motsatsen. Var hemma hos Lisa med henne, och elvira, amanda, ninni å ellen och tog det toklungt, det var mysigt & skönt, för jag var trött. Sen åkte jag bil hem, ensam mitt i natten. däääää va läskigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0