fredag

Igår blev nästan alla lektioner inställda, som vanligt. därför hade vi bara ensemble. så jag och christoffer passade på att repa lite låtar inför kommande spelningar :)



efter skolan följde jag med elin in till örebro och hängde med anton. adam var oxååå mäd en stund. Jag gjorde även en jäkligt bra investering, köpte nämligen biljett till campus 48 timmar. helt asum. daaanza till livemusik av bland annat timbuktu och maskinen.



Sedan satte vi oss på bussen tillbaka mot kumla. Hoppade av vid kumlaby och fick gå en jäkla bit i regnet innan vi kom hem till Victor. Där förfestade vi ett par stycken innan krogen. Grym kväll som vanligt. Här kommer en liten drööööööös med bilder



Kom hem till Askersund runt halv fyra och då gick jag till Lovisa och sov. Har saknar henne så mycket! Hon var söt och gav mig en (aning försenad) födelsedagspresent imorse! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0