Torsdag

- jag vaknade
- hade absolut ingenting att göra
- drog till caroline



- vi tittade på en film, som jag fick av sara. Tack!!
- jag smsade med fanny och bestämde att jag skulle dra
vidare dit. Så jag tog bussen, och tåget hehe

Satt och väntade på hennes trappa skiiiitlänge (1 min), och
sen fick vi stressa tillbaka till stationen. Vi åkte till hallsberg och
där mötte vi upp bella & elvira
vi tittade på fotbollsmatch. Hallsberg - Lekeberg, tror jag.

sen gick vi genom hela hallsberg i kylan, hem till emil. Hade typ
istappar på näsan när vi kom fram.
Där blev det filmkväll. Anton & amanda kom också :)


Godis & chips är en självklarhet!

Sen traskade vi hem frammåt småtimmarna
Vi gick en genväg hem till bella, genom skogen. Det fanns
ingen stig, inga lampor så det var bäckmörkt

Slutade såhär:






SÅ SÖTA! PUSS

Blir förmodlingen myskväll med bästa fannyluffan ikv också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0