full fart på bloggen ikväll

har egentligen ingenting att skriva (som vanligt)
nu heller så vet inte varför jag skriver egentligen

hmmmmmmmmmmmmm

såhär är det , kära vänner, att imorgon är det rep
i hallsberg inför QUEEN ALICE konserten .
repet pågår mellan 18.00-21.30 tror jag (jag och
tider alltså . haha)

nu är det så att jag funderar på om jag ska stanna
kvar i Hallsberg efter skolan och göra ingenting i några
timmar? eller
om jag ska ta bussen hem och sedan ta bussen tillbaka,
detta andra alternativ känns megaonödigt eftersom jag
hinner vara hemma i ungefär......... x antal minuter

svar: x = inte många minuter

_________________________________________
det var allt
tack
puss
& godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0