Födelsedag

Väcktes av att familjen kom in och sjöng i rummet, med en liten tårta och små presenter. Sen har jag städat och gjort det mysigt i nya sängen, och så åkte familjen in till stan och skulle ta en promenad på isen, tyvärr tyckte alla att det var för halt förutom jag så jag gick själv. Mötte Fanny och Adam heeelt random bah så jag gick med dom en stund, försökte kasta ner Fanny i snön men jag trillade själv istället. Haha, nu väntar jag födelsedagsgäster!


tårtaa.... eller torr macka?


:D


jag och jessica påväg ut på isen... innnan dom vände och lämnade mig


Kommentarer
Postat av: sandra

grattis i efterskott :D

2011-03-08 @ 20:13:23
URL: http://sannndraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0