My little secret

okej folket, så här är det! förra veckan när jag var ute och gick hittade jag en sak på vägen, ett djur, som var helt genomfruset, jag lovar. min lille vän var en isbit. så jag tog in honom/henne (i detta fall är det en brud, eftersom jag döpt henne till Tulda Jr, efter min kära vän matilda nyqvist) och tinade henne i en burk under en varm lampa.

Tulda återfick livet och lever nu i en glasskål som står i fönstret, mamma mater henne med ni-vill-inte-veta-vad och på så sätt överlever hon. Hoppas mitt nya lilla husdjur överlever vintern så jag kan släppa ut henne när det börjar bli vår ute. Här är hon, äcklig men söt:









Kommentarer
Postat av: sandra

hahhahaha de är bara du som gör sånnahär sjuka grejer ;)

2011-02-07 @ 19:08:03
URL: http://sannndraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0