We need pills to sleep at night

Blev så jäkla trött på mitt hår som bara hänger (eller hängde) som en spikrak matta så jag gjorde en insats med saxen - ja, på egen hand! Luggen blev väl en decusmetrus kortare och sedan gjorde jag det lite i tapper, tror jag... frisörerna säger så iallafall, så ja, i tapper.

Idag har jag varit i örebro, kände att jag behövde en ny tröja inför Cluuuuub Haze imorgon, är taggad! Lägger in bild både på tröjan och frillan imorn eftersom att ni säkert typ tuppar av av nyfikenhet... haha nä. Nu är det exaktus fyrtio minuter kvar till Erik och Mackan på tv6, det missar man bara inte


Kommentarer
Postat av: anna

en spikrak matta? har du en matta på skallen? hahahhah och va fan är decusmetrus? hhhhhhhhhahhahaah:DD

2011-04-19 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0