RIKTIGT JÄVLA BRA HELG!!

Igår vaknade jag ju hos lovisa, vi väckte johan och blabla de där vet ni redan. Sen drog jag ju till närlunda hallen och var där hela dagen med askersunds musikskolan och repade, på kvällen körde vi konserten och det gick bra :) lägger kanske upp film från mitt uppträdande.

När konserten slutade vid sju skjussade gustaf mig till Diana, jag fick tacos och sen hade vi lördagsmys i hennes stuga haha. Hon skulle läsa lite för mig om antikens grekland eftersom vi har prov i det imorn. Men jag somnade ju såklart, och då var klockan bara elva haha. Sen ringer fanny mitt i natten när jag sover och säger ungefär "sover du? HAHA nu får du tillbaka för du har varit så dum den här veckan!" hahah knäppis!!!

imorse väckte jag diana tidigt, haha hon ba "ååå jag har inte sovit på hela natten typ, somnade någon gång vid 4..." så känner man sig ju lite dum som har sovit som en stock från klockan elva.. hahaha men idag pluggade vi iallafall i två timmar typ :) när jag kom hem städa jag och sprang i 40 min,skönt! sen tog jag en efterlängtad duch eftersom ja inte duchat håret sen i torsdags haha MYSIGT :( ska bli så jävla skönt att lägga sig i sängen eftersom ja bytte lakarn och allt...


Jag och halva johan i fredags, lägger in alla bilder i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0