Tappat mobilen

fyfan... satt på bussen påväg mot gustavsvik för att simma med skolan. skulle ta upp min mobil men jag hittade den inte, så jag började rota och bad gustaf ringa till den men inte fan var den där. så nu har jag spenderat stor del av dagen gått omkring i stan och letat efter den. en vaktmästare var snäll och öppnade in till skolan så jag kunde leta i salarna jag varit i, men den är borta.

har ringt säkert 20 gånger men får inget svar, så antagligen är det ingen tjuv som har hittat den än för då skulle man väl stänga av, eller klicka upptaget? eller?... åh fan vad jobbigt. har ju allt på den telefonen, jag har haft den i typ fyra år (haha ja, hållbar) så alla kontakter, bilder, sms... verkligen allt finns på den! fan vad jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0