Godmorgon

yesterday was fun! efter skolan kom jag hem, satte mig i solen en stund, sedan åkte jag in till cecilia och lovisa. jag och c gick bort till skejtparken och åkte en stund med viktor. men det började regna, så vi gick hem till honom, tills min bror kom och hämtade oss alla tre. hem till mig, spelade gitar, sjöng, käkade mammalagad tacos, och kollade på så ska det låta. vid tio någon gång åkte vi in till stan igen och träffade lite folk.

Lägger in bilder på söndag eller någon annan dag :) för nu ska jag packa. sova i kumla tills imorn, yeah festivalen ikväll.

och yes!  min mobil är tillbaka, en klass på skolan hittade den i mellan sätena på bussen påväg hem från deras klassresa i gotland. haha underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0