Födelsedag

två dagar av födelsedagsfirande. tjejerna var här igår och firade mig, vi käkade mat & tårta, öppnade presenter och bara mös! sedan skjussade vi hem dom runt tolv. riktigt mysig kväll :) imorse väcktes jag av familjen, fick massor fina presenter av dom, en har jag i knät just nu, laptop:) hihi. senare mot kvällen kom resten av släkten med presenter och roliga skämt, då syftar jag på min moster,  hon är lite störd. och söt

alla har åkt hem nu, jag ligger i sängen och kollar på eva och adam, som varje kväll. kan inte sova annars, jag lovar att jag kan varenda replik, haha........ hmm.. godnatt. jag lägger in bilder på lite av det jag fick imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0