Midsommarhelgen

Kom hem ifrån Harge igår, har sovit där sedan i torsdags med lovisa. Orkar inte skriva allt vi har gjort men jag ska försöka kortfatta allt...

Torsdag- plockade blommor till våra kransar (som blev så fula att vi aldrig hade på oss dom) som vi skulle göra dagen efter. Fredag- Midsommar, fixade oss och sedan var vi ute till klockan fem på morgonen. Ja säger ba: KUL Lördag- Lovisa sov hela dagen och jag stekte på stranden själv. På kvällen kom johan och daniel och var med oss. Söndag- Vi låg på stranden och svettades. Sen åkte vi lite ruchekana och lekte med Anton :)

lovisa och jag tog oss en sväng på stranden




maxiiii




max bär lovisa till killarnas tält. de va ju bara typ 100 meter genom skogen tills man kom till en åker, haha





vet inte varför jag håller i max strunpor, men.. hahah




Johan hjälpte mig att plocka blommor så jag kunde göra en krans åt han ;)

så här snygg blev den, sen när jag träffade han senare hade han "tappat" den heehe...



haha OM dom bärde runt på varandra hela kvällen, lovisa kunde knappt gå dagen efter haha sötan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0