Tisdag

bara njuter av den sista veckan med min klass (jävligt sorgligt) och det härliga vädret. Gustaf, sebbe, tw och jag gjorde en liten onödig tripp till åsbro idag, dom gillade inte skolmaten så vi åkte dit och käkade pizza, för dom ville absoluuut inte äta i askersund!

när jag kom hem satte jag min i solen på en gång, fyfan vad varmt det är. klockan fem drog jag in till stan, hämtade upp cecilia och vidare till träning. tony och patrik satte sig på bussen från åsbro till askersund för att träffa mig, fast jag inte ens ville med tanke på att jag endast hade fotbollskläder och lukta svett. haha men det var kul att träffa dom endå! :) kom nyss hem, ligger i sängen nu och ska snart sova. pusspåerallasöta



och om ni ville veta har jag bränt mig skapligt mycket, min rygg är rödare än rödast. blir en mer täckande outfit imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0