tisdag onsdag

igår åkte jag ensam till kumla och mötte upp johan fabbe och sebbe, blev skjussade till hästhagsbrottet av johans mamma. slog upp tältet och grillade korv sen kom de massa mer foolk :) fick skjus hem på natten av någon som hette ralle och hans kompis, haha vi tryckte in oss sex stycken i hans epa, sov hos jessica :)

imorse när jag vaknade var jag ensam i familjen bergstens hus, lääskigt så jag tog första bästa bussen efter att jag käkat frulle haha :) mamma hämtade upp mig på buss stationen i askersund sen blev det harge hela dagen. simmade en km med mammsen yey, sen la jag mig och sov i solen med brillor på så jag har märken efter dom... härligt dag iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0