LÖRDAGEN

igår vid 17.00 åkte jag hem till cecilia och lovisa, där sminkade jag mig och så, när vi var klara med allt fixande skjussade karin oss (cecilia, mig, tove och lovisa) till kumla, till jonte & robin där det var massa schysst folk, gitarrer, allsång, party och helt enkelt svinkul.

lovisa och tove åkte hem med anders vid ett någongång, och jag och cecilia tog bussen 20 över 2, haha när vi gick till bussen så såg vi att den började åka (som tur var åt vårat håll) så vi fick ställa oss på sidan och vinka att den skulle stanna haha. vi kom hem till askerund igen vid 03.15, då blev det sängen på dirr.

Super lyckad kväll, Kumla blir det oftare hoppas jag! :)

  

imorse vaknade jag bredvid cecilia, vi käkade frulle och så sen satte vi på en film - att stjäla en tjuv, haha lite rolig var den faktist, sen kom mamma och hämtade mig så nu är jag hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0