Mer Strömpis åt folket.

Häääj. Jag ligger i min tvsoffa med en handduk lindad runt huvudet och med tandborsten i munnen. Vaknade för första gången i min egna säng efter en krogenrunda. Brukar ha problem med att komma hem från nattbussen som anländer i Askersund 03.30 så jag brukar sova hos min moster eller hos någon kompis. Men inatt hade Markus skjuts hem och eftersom vi bor åt samma håll kunde jag åka med. Så skööööönt.

Gårdagen var bra. I skolan skrev vi uppsats i tre timmar och sedan fick vi sluta. Jag följde med hem till Elin, vi köpte chips och nudlar som vi åt framför tvn. Åt middag med hennes familj på kvällen och sedan gick vi hem till Linus för att förfesta. Kan inte räkna upp alla peeps som var där för då kommer jag nog glömma några små stackare, men kan säga att det var en jävla massa bra sådanna. Tog sedan bussen in till Örebro för att fortsätta kvällen på Ivy och Strömpis. Allt var bara guld. Har verkligen saknat övervåningen på strömpis. Vi gav dock upp för tidigt och satte oss istället på Mc Donalds, men det var mysigt det också.

Här nedan följer ett bildspel. Kul ju.
 
 
Anton mådde bra.
 
 
Kom till Ivy och fick en sjuktgladjävla överraskning när jag hittade christoffer där.
 
 
 
 
 
 
En Jocke, en Josefin och en bakåtvänd, självmordsbenägen Christoffer. Bussen var ju lite försenad och regnet öste.
 
 
 
En trött jocke får avsluta detta inlägg. Idag blir det bioooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0