Idag har jag pluggat exakt hela dagen

- förutom en liten timma då jag tog en paus och såg på x-factor. Då kanske ni undrar vad fan man pluggar på en hela dag? Jo, en liten jävla uppsats på engelska. Det tog verkligen från klockan elva tills nyss (18.00) att skriva den. Så nu har jag påbörjat något nytt - en presentation av en internationell organisation, som ska redovisas på måndagen direkt efter lovet. Men jag tänker att om jag fixar klart den idag, så kan jag bara njuta av resten av veckan. 

fuck yeah.
 
Min lilla flicka är så söt. Somnar under Magnus Samuelssons föreläsning. Fem av fem. 
 
 
Det här hänt mycket den senaste veckan. Eller lite har det hänt iallafall. 
- jag gymmade måndag och tisdag. 60 minuters motion på måndag och 90 minuters motion på tisdagen. På onsdag fyllde min bror år så då fyllde jag på med kalorier - god mat och tårta, blev det. Dessa tränade jag sedan bort dagen därpå då jag och Lisa gjorde 60 minuters motion igen. 
 
Happy brithday to you.
 
Samma dag fyllde vår lärare Anders. och samma dag släppte Coldplay sitt album Mylo Xyloto, fast för ett år sedan. Passande dag, eftersom både Anders och Gustaf är stora fan.
 
 
 
 
 
 
 
Mormor och morfar. Hihi
 
Eftersom min bror och hans flickvän åker till Australien på Tisdag så var våra familjer ute och bowlade igår. Notera: Jag satte strike det första jag gjorde. Sedan gick det bara neråt, hamnade på femte plats av nio möjliga. Men eftersom jag var bättre än min bror så ler jag ändå. Mitt lag som bestod av mig, Rasmus och Sven vann dock. Detta firades med mat och sällskapsspel hemma hos Bergstenarna, inte förrän klockan 01.00 kom vi därifrån. Det var en bra kväll. 

Denna kväll vet jag inte vad jag ska göra av än. Kanske träffa Gustaf en stund senare. 
Mamma lagar mat och det stinker kött i hela huset. Mår illa. Funderar på att testa livet som vegetarian snart. Annars hade jag inte mycket mer än så på hjärtat. Hoppas ni alla har en bättre kväll än jag. Heido

 
En anning censurerad och en aning fakeleende. Puss på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0