SP3or är dom bästa.

Hello. Ska se om jag nu kan klämma ur mig ett litet inlägg angående gårdagens stockholmsresa med klass SP3A och B.

Vi steg på bussen och lämnade Hallsberg klockan åtta på morgonen, vi var väl framme i Stockholm runt elva/halv tolv. Det första vi skulle göra var att besöka en synagoga, på vägen dit gick vi som ett fint litet dagisled med en lärare i varsin enda så ingen söt liten elev skulle tappas bort. Haha. Besöket var väl så spännande det kan bli ungefär (inte så värst med andra ord), men den söta damen som tog hand om oss berättade i alla fall på ett väldigt intresseväckande sätt och svarade skitbra på de frågor vi ställde.
 
jag bröt mitt löfte och åt godis på en torsdag. fan
 
Sedan hade vi sju timmars fritid att slå ihjäl. Det var inte så svårt. Vi mös runt i olika butiker och fördrev tiden med shopping. 50% på hela bikbok ♥
 
 
Försökte oss på att äta mat med pinnar. Gick väl sådär.
När plånböckerna var tömda gick vi och satte oss på en bar/restaurang och ölade lite i väntan på teatern.
 
 
Teatern var väldigt konstig. Natacha Kampush hette den. Man blev mindfucked. Men en av skådespelarna i Torka Aldrig Tårar Utan Handskar var med så jag och Tea satt ändå där och mös oss igenom föreställningen. Hon började till och med gråta. Sötisen.
Det är han längst till vänster:
 
 
 
Hela hemvägen satt killarna och spårade på rim. Interna skämt om klassen som rimmade. Det var seriöst så jävla roligt.
 
 
Kvällens avslut blev när jag vägrade köra hem Joakim för att han var elak.
John - *ger mig näven och säger* Josefin avslutar kvällen med stil - Nu får Joakim gå minst fem mil.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0