solen i ögonen

skulle någon se mig nu skulle den tro att jag är utveckligsstörd. jag har legat i en halvtimma och tittat upp i taket samtidigt som jag gjort konstiga operaljud med munnen. var tvungen att fördriva tiden lite undertiden min sega dator laddades, så jag kunde komma in på bloggen och skriva om hur awesome min valborgkväll var.

så här awesome ungefär:

Jag var med Caroline på Marieberg och blev sedan avsläppt i hallsberg hemma hos Matilda, som redan hade Carl hos sig. Vi åkte till Ica och handlade köttttt fifan, cola fifan, sallad fifan, dressingar, chips och godis. När vi kom hem till Matilda igen satt tre rara flickor på matildas rum och väntade. Lisa, Hanna och Elin. 

Vi slog oss ner och där blev vi sittandes ett tag, smaskandes på våra jordgubbar

ända tills det var dags att äta köttet, som matildas far så duktigt hade grillat. till det hade vi potatisgratäng och pommes, alla möjliga såser, vitlöks-smör och den extremt goda salladen. Jag blev asmätt. Sen åt jag lite till.



vi packade våra colaflaskor och chips-/godispåsar och skuttade bortåt brasan. som ni ser kom även Tea och Linus! :))))) mycket bra!



Där bredde vi ut våra filtar och låg ett bra tag, tillslut var det nästan bara vi kvar.





det var så jävla mysigt. Den sista timmen spenderade vi hemma hos Emil, i hans soffa. Fortfarande ätandes. Vi åt konstant hela kvällen. aaaaasgött.

Sedan åkte vi hem, Elin och Hanna följde med hem till mig och vi låg vakna till klockan sent (04.30 ungefär) och bara pratade, pratade och pratade. om allt.

Sen vaknade jag redan vid 09.30 och gjorde allt för att väcka tjejerna lite diskret. som att.... gå in och ut ur rummet, råka ha på volymen på mobilen när jag spelade spel, hostade. SEN, gjorde elin misstaget att titta på mig, för då förstod jag att hon var vaken.

Bjöd dom på pannkakor på frukost sen. Det blev även glass i askersunds hamn!



med dessa sagt kan jag dra slutsatsen:
fin valborg!

norpade lite bilder från både matilda och lisa. tack fördä! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0