Torsdag

Idag hade jag fet sommarmorgon till 10.30, lite fejt var det! Jag sov så länge jag kunde och sen skjutsade pappa in mig till bussen. Han var uppe redan vid åtta och putsade på båten, dom har hållt på hela våren med att slipa, putsa och måla den. Så nu är den i lite finare skick än den var i när den kom.



Väl i skolan skrev jag och matilda lite på en redovisning vi ska göra nästa veckan, chillade mycket i solen och sen fick vi för oss att lägga på sång på våran låt så vi placerade oss i skolan studio under rasten. Jag har kommit på hur fruktansvärt bortskämda vi är, vi har 5 stycken sjukt fina ensemblesalar, inspelningsprogram och en studio där vi får vara hur mycket vi vill. GRYMT JU!



sen kom jag hem, tvättade bort mitt två kilo lager med smink och gjorde mig en smoothie. Sen la jag mig i solstolen på altanen och soooooolade (no shit, det enda folk gör fb-uppdateringen är sol!)


(denna gång hade jag i glass istället för havregryn MATILDA!)


Hej min älskling!

Nu väntar jag på att kvalet till EU-Songcontest ska böra. Loreen tävlar ju ikväll! Heja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0