Lördag, 5 Maj

Tjaaaaaaaaaa. Glömde säga att jag och matilda köpte en heliumballong på hallsbergsmarknaden i fredags. Sen sög vi i oss den samtidigt som vi sjöng fula låtar. Sånt man gjorde när man var tio år ungefär. Män dä va kult.



Men. Nu var det ju så att det här inlägg skulle handla om lördagen. Jag vaknade med tre flickor sovandes i mitt hus, jag väckte dom allihopa. tror dom blev lite irriterade höhööööö. Hann bara äta frukost innan jag skjutsade Elin och Hanna till bussen. Lovisa och jag åkte hem till henne.

Där låg jag på golvet och wainade över att jag var rastlös. Så hon tvingade med mig ut till Harge för att bada hundarna i vattnet. Det blåste så jävlaaa mycket, men det var ändå mysigt för Svea blev otroligt extas och sprang runt över hela stranden och hoppade. Hon var så glad och söt. Svea är alltså en hund. hehe no shit



När hundarna hade sprungit runt tillräckligt mycket körde vi bort till campingen, där har nämligen hela släkten Carlsson villavagnar. Hennes mormor bjöd oss på pannkakor. She knows how to be a grandma

Vi hälsade även på Cecilia som jobbade i kiosken. Deras lilla kusin var där, hon gav oss en lapp med saker att göra eftersom vi berättade att vi var uttråkade.



så söötttt. Men vi dissade tyvärr dessa grejor. Fick en spontan idé om att åka till örebro och titta på bio, vi frågade Mr. Hjärtmyr (haha) och han var på! Så vi fixade oss lite fort och åkte iväg, klockan 21.10 började bion.
Gustaf lät oss välja, så det fick bli American Pie Reunion. Den var faktiskt skitbra! Älskar att alla riktiga skådespelarna är med! ♥

Blev en Mc Drive i Brändåsen på hemvägen. Kvällen var alldeles lagom, var ganska trött på grund av febern och förkylningen. Så en bio satt perfekt!

Heidå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0