Hääj

Idag åkte jag tidigare till skolan trots att vi hade sovmorgon. Jag och Fanny gjorde nästan klar våran låt (vi har en lektion som heter musikprodution, och där jobbar vi med att skriva och spela in låtar), nu är det bara sång som fattas. Med bara piano, bas och sång måste jag säga att jag gillar låten, men vi började kladda med massa effekter och trummor, nu är vi för lata för att börja om. Så den får bli som den blir, den ska lämnas in till lärarna den här veckan.

Dagen rullade på och jag köttade på gymmet. Känner mig så duktigggggg så jag måste skryta lite! 25 min på crosstainer (om man lägger ihop allt), 10 min på löpbandet och 10 min på cykeln. Sedan lite maskiner där imellan. mmm. duktigt. men jag tycker faktiskt det, med tanke på hur jäkla långtråkigt det är att stå och springa och i princip titta rakt in i en vägg (då det inte går något bra på tvn som hänger ovanför).

Resten av kvällen ska jag dö framför tvn tillsammans med mamma och pappa, och njuta av att inte ha överdrivet mycket plugg i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0